Skip to main content

Korporat

Pencapaian Piagam Pelanggan

Bil Janji Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan Tidak MenepatiTempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1 Memastikan bayaran bil dan invois dibuat tidak melebihi empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap (melainkan dinyatakan sebaliknya dalam perjanjian kontrak) 13,132 bilangan bil 99.97% 4 bilangan bil 0.03% 121 bilangan bil persekutuan
12,457 bilangan bil negeri
2 Memberi maklumbalas Aduan melalui SISPAA dalam tempoh 15 hari bekerja 1,059 aduan 99.91%  1 aduan 0.09% 1,069 aduan diterima.

9 aduan dalam tindakan
3 Memberi khidmat nasihat / ulasan teknikal / maklumbalas dalam tempoh tidak melebihi empat (1) bulan:- 1,730 ulasan 95% 90 ulasan 5%

1,820 permohonan diterima.

90 ulasan dalam tindakan

  JUMLAH 15,921 99.4% 95 0.6% 16,025 perkhidmatan

Pencapaian Piagam Pelanggan Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor Sehingga Akhir 30 Disember 2024 setiap setahun.

Dikemaskini : 10 Januari 2025

bahasa sharing button English
faq sharing button Soalan Lazim
hubungi sharing button Hubungi Kami
aduan sharing button Maklum Balas
sitemap sharing button Peta Laman
download sharing button Muat Turun