Pencapaian Piagam Pelanggan
Bil |
Janji |
Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan |
Tidak Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan |
Jumlah Perkhidmatan |
||
Jumlah Menepati Standard |
% Menepati Standard |
Jumlah Tidak Menepati Standard |
% Tidak Menepati Standard |
|||
1 |
Memastikan bayaran bil dan invois dibuat tidak melebihi empat belas (14) hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap (melainkan dinyatakan sebaliknya dalam perjanjian kontrak) |
12,363 bilangan bil |
100% |
4 bilangan bil |
0% |
796 bilangan bil persekutuan |
2 |
Membekal data dan maklumat hidrologi dalam tempoh empat belas (14) hari bekerja - Penghantaran Data Hidrologi RHN ke BPSAH JPS Malaysia |
143 stesen |
100% |
0 stesen |
0% |
Kutipan data daripada 143 stesen.
|
a) Hujan |
127 stesen |
100% |
0 stesen |
0% |
127 |
|
b) Aras Air |
16 stesen |
100% |
0 stesen |
0% |
16 |
|
3 |
Memberi maklumbalas Aduan melalui SISPAA dalam tempoh 15 hari bekerja |
926 |
99.6% |
4 |
0.4% |
948 aduan diterima. 926 selesai dalam tempoh. 18 dalam siasatan |
4 |
Memberi khidmat nasihat / ulasan teknikal / maklumbalas dalam tempoh tidak melebihi empat (4) minggu:- |
1,233 ulasan |
95.4% |
60 ulasan |
4.6% |
1,293 ulasan |
JUMLAH |
14,665 |
99.6% |
68 |
0.4% |
14,731 |